Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the js_composer domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/radziocho/websites/wp_25/wp-includes/functions.php on line 6121
Strategia marketingowa | Radek Cholewiński
Poradniki
  • Google Ads
  • Social Media
  • Strategia marketingowa
  • Pozycjonowanie / SEO
  • Strona WWW
  • Narzędzia marketera
Poradniki
Kontakt

+48 607 807 840

Menu
  • USA
    • Deutschland
    • United Kingdom
  • USD
    • EUR
    • GBP

Warning: Undefined array key "search" in /home/radziocho/websites/wp_25/wp-content/themes/woodmart/header-elements/mobile-search.php on line 26

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/radziocho/websites/wp_25/wp-content/themes/woodmart/header-elements/mobile-search.php on line 26

Warning: Undefined array key "search" in /home/radziocho/websites/wp_25/wp-content/themes/woodmart/header-elements/mobile-search.php on line 41

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/radziocho/websites/wp_25/wp-content/themes/woodmart/header-elements/mobile-search.php on line 41

Strategia marketingowa

HomeArchive by Category "Strategia marketingowa"
18 kwi
Prowadzenie biznesu, Strategia marketingowa
Posted by author-avatar Radek Cholewiński
0 comments

Gdzie reklamować sklep internetowy?

W dzisiejszym zatłoczonym cyfrowym świecie, właściciele sklepów internetowych stają przed wyzwaniem znalezienia najlepszych miejsc do reklamowania swojej działalności. Wybór odpowiednich kanałów marketingowych ...
Continue reading
03 paź
Strategia marketingowa
Posted by author-avatar Radek Cholewiński

Przyszłość zakupów w sieci. Jak przygotować swój sklep online na nadchodzące zmiany?

Przepisy prawa ustawicznie się zmieniają – dotyczy to również przestrzeni internetu. To właśnie w przypadku sklepów online ważne jest dbanie o to, aby zawartość strony i dostępne rozwiązania odpowiadały na wymo...
Continue reading
14 gru
Strategia marketingowa
Posted by author-avatar Radek Cholewiński
0 comments

Jak rozliczać internetowe kampanie reklamowe?

Chciałbyś zwiększyć swoją sprzedaż w Internecie, wykorzystując do tego kampanię reklamową? Dziś w Internecie reklamować można się na wiele sposobów. Między sobą kampanie reklamowe różnią się między innymi rozli...
Continue reading
18 sie
Google Ads, Strategia marketingowa
Posted by author-avatar Radek Cholewiński
0 comments

SEO + PPC = SEM (SUKCES)

Ogromna liczba osób w Polsce wciąż błędnie utożsamia pojęcie "strategia SEM" wyłącznie z reklamami AdWords, które stanowią tylko składową marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Rozwój usług internetowych od...
Continue reading
06 lip
Strategia marketingowa
Posted by author-avatar Radek Cholewiński
0 comments

Skuteczny marketing internetowy dla małych firm

Za sprawą internetu życie bardzo przyspieszyło. W przeszłości, gdy go jeszcze nie było, wszystko wydawało się łatwiejsze, bo ograniczone było do tradycyjnych działań reklamowych. Jeśli chodzi o rynek lokalny, t...
Continue reading
21 kwi
Strategia marketingowa
Posted by author-avatar Radek Cholewiński

Jak wykorzystać mikromomenty Google, aby doprowadzić do zakupu?

Rozwój technologii sprzyja szybkiemu tempu życia, dlatego konsumenci, którzy chętnie korzystają z rozwiązań mobilnych, mają obecnie możliwość wygodnego robienia zakupów w dowolnym miejscu i czasie. Często decyz...
Continue reading
01 kwi
Strategia marketingowa
Posted by author-avatar Radek Cholewiński

Lejek sprzedażowy – co to jest i jak z niego korzystać?

Każdy przedsiębiorca chce, aby jego produkty lub usługi były chętniej wybierane przez potencjalnych klientów. Strategie marketingowe często opierają się o tak zwany lejek sprzedażowy. Czym tak właściwie on jest...
Continue reading
16 mar
Strategia marketingowa
Posted by author-avatar Radek Cholewiński
0 comments

Kto się lubi, ten… robi wspólnie interesy

W większości branż rynek jest w pełni nasycony produktami konkurujących wzajemnie marek. Na każdym z segmentów cenowo-jakościowych można znaleźć co najmniej kilka ekwiwalentnych wyrobów, produkowanych przez róż...
Continue reading
Close
Najnowsze artykuły
  • Inwestor Zastępczy: Klucz do Sukcesu w Realizacji Projektów Budowlanych
    19 sierpnia, 2024 No Comments
  • Przyszłość social proof w marketingu
    25 kwietnia, 2024 No Comments
  • Mierzenie skuteczności Social Proof
    25 kwietnia, 2024 No Comments
Pozostałe porady
  • Content marketing
  • Facebook
  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Instagram
  • Narzędzia marketera
  • Pozostałe
  • Pozycjonowanie / SEO
  • Prowadzenie biznesu
  • Social Media
  • Social Proof
  • Strategia marketingowa
  • Strona WWW

© 2009-2024 Radosław Cholewiński | Polityka Prywatności | Ustawienia cookies

Treści dostępne na blogu objęte są ochroną prawa autorskiego, a ich kopiowanie, powielanie, dalsze rozpowszechnianie lub inne korzystanie bez wyraźnej zgody autora jest zakazane i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. W razie zainteresowania licencją na korzystanie z treści, napisz do mnie.

Treści dostępne na blogu są prezentacją opinii, poglądów, wiedzy lub doświadczenia autora i jego rozmówców, ale nie stanowią formy indywidualnego poradnictwa w jakiejkolwiek sprawie. Przed podjęciem decyzji w istotnej dla siebie sprawie zawsze zasięgaj indywidualnej porady specjalisty.

  • Menu
  • Categories
  • Home
  • Compare
Sidebar