Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the js_composer domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/radziocho/websites/wp_25/wp-includes/functions.php on line 6121 Strategia marketingowa | Radek Cholewiński
Warning: Undefined array key "search" in /home/radziocho/websites/wp_25/wp-content/themes/woodmart/header-elements/mobile-search.php on line 26
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/radziocho/websites/wp_25/wp-content/themes/woodmart/header-elements/mobile-search.php on line 26
Warning: Undefined array key "search" in /home/radziocho/websites/wp_25/wp-content/themes/woodmart/header-elements/mobile-search.php on line 41
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/radziocho/websites/wp_25/wp-content/themes/woodmart/header-elements/mobile-search.php on line 41
W dzisiejszym zatłoczonym cyfrowym świecie, właściciele sklepów internetowych stają przed wyzwaniem znalezienia najlepszych miejsc do reklamowania swojej działalności. Wybór odpowiednich kanałów marketingowych ...
Przepisy prawa ustawicznie się zmieniają – dotyczy to również przestrzeni internetu. To właśnie w przypadku sklepów online ważne jest dbanie o to, aby zawartość strony i dostępne rozwiązania odpowiadały na wymo...
Chciałbyś zwiększyć swoją sprzedaż w Internecie, wykorzystując do tego kampanię reklamową? Dziś w Internecie reklamować można się na wiele sposobów. Między sobą kampanie reklamowe różnią się między innymi rozli...
Ogromna liczba osób w Polsce wciąż błędnie utożsamia pojęcie "strategia SEM" wyłącznie z reklamami AdWords, które stanowią tylko składową marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Rozwój usług internetowych od...
Za sprawą internetu życie bardzo przyspieszyło. W przeszłości, gdy go jeszcze nie było, wszystko wydawało się łatwiejsze, bo ograniczone było do tradycyjnych działań reklamowych. Jeśli chodzi o rynek lokalny, t...
Rozwój technologii sprzyja szybkiemu tempu życia, dlatego konsumenci, którzy chętnie korzystają z rozwiązań mobilnych, mają obecnie możliwość wygodnego robienia zakupów w dowolnym miejscu i czasie. Często decyz...
Każdy przedsiębiorca chce, aby jego produkty lub usługi były chętniej wybierane przez potencjalnych klientów. Strategie marketingowe często opierają się o tak zwany lejek sprzedażowy. Czym tak właściwie on jest...
W większości branż rynek jest w pełni nasycony produktami konkurujących wzajemnie marek. Na każdym z segmentów cenowo-jakościowych można znaleźć co najmniej kilka ekwiwalentnych wyrobów, produkowanych przez róż...